۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85156070
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ میلیون ریال جریمه برای شکار یک راس کل در کامیاران

سنندج- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: افزون بر مجازات کیفری جرم، ۲۵۰ میلیون ریال برای شکار یک رأس کل (پازن) به عنوان جریمه ضرر و زیان به محیط زیست، توسط مرجع قضایی اعمال شد.

سامان سیفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کشف لاشه کل وحشی از منزل شکارچی متخلف در شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری عوامل انتظامی در بازرسی از یک منزل مسکونی، لاشه سلاخی شده یک راس کل وحشی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود لاشه یک راس کل وحشی در داخل یک منزل مسکونی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست با هماهنگی قاضی کشیک و با همکاری نیروی انتظامی وارد این خانه شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران اضافه کرد: شکارچی پس از هدف قرار دادن کل وحشی در منطقه حفاظت شده شاهو اقدام به ذبح و سپس انتقال لاشه به منزل مسکونی کرده بود که در بازرسی از منزل متخلف چهار قطعه گوشت متعلق به کل وحشی کشف و ضبط شد.

سیفی با اشاره به اینکه از این متخلف یک اسلحه شکاری نیز کشف شد؛ بیان کرد: قانون گذار برای شکار یک رأس کل (پازن) ۲۵۰ میلیون ریال جریمه ضرر و زیان به محیط زیست لحاظ کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha