حوادث جاده‌ای در کرمانشاه ۱۴ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در اثر وقوع پنج فقره حوادث جاده‌ای جداگانه طی روز گذشته در این‌ استان ۱۴ نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

«محمدباقر محمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری در مرکز کنترل هماهنگی و عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، مبنی بر وقوع چندین فقره‌ تصادف در محورهای‌ مواصلاتی استان‌ کرمانشاه نیروهای پایگاه‌ های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شعب استان به محل حوادث اعزام شدند.

وی افزود: مجموعه این حوادث ۱۴ مصدوم در پی داشت که نیروهای امدادی و عملیاتی به آنها امدارسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: همچنین‌ امدادگران پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومین با همکاری عوامل فوریت‌های پزشکی آنها را به مراکز درمانی انتقال دادند.

حادثه رانندگی در محور بیستون _ سنقروکلیایی سه مصدوم بر جای گذاشت

محمدی ادامه داد: در یکی از حوادث بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با خودرو سواری MWM در محور بیستون _ سنقر سه مصدوم برجای گذاشت.

حوادث جاده‌ای در کرمانشاه ۱۴ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

وی گفت: در این حادثه که ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه شب گذشته مصدومان این حادثه با تلاش نجاتگران هلال احمر پس از انجام اقدامات کمک های اولیه با همکاری عوامل فوریت های پزشکی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

۴ مصدوم و یک جان‌باخته در حادثه رانندگی محور روانسر _ کرمانشاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: در حادثه دیگری که روز گذشته روی داد بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت پیکان در محور روانسر _ کرمانشاه چهار نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

حوادث جاده‌ای در کرمانشاه ۱۴ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

وی افزود: این حادثه نیز در ساعت ۲۱:۰۰ شب گذشته نرسیده به روستای حسین آباد روی داد که بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات شهید چمران جمعیت هلال احمر شهرستان روانسر به محل حادثه اعزام شدند که نجاتگران هلال احمر ۲ نفر از مصدومین را رهاسازی و به عوامل فوریت های پزشکی حاضر در محل تحویل دادند.

۳ مصدوم در واژگونی پراید در محور تازه آباد _ شیخ صله

محمدی اظهار کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید نیز در محور تازه آباد _ شیخ صله سه نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

وی گفت: این حادثه نیز در ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه شب گذشته در روستای میدان نمک در این محور مواصلاتی روی داد که نجاتگران‌ این جمعیت پس از هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند که نجاتگران هلال احمر پس از انجام اقدامات کمک های اولیه ۲ نفر از مصدومین را به بیمارستان سلامت شهرستان ثلاث باباجانی انتقال دادند.

حادثه رانندگی در محور پاوه _ باینگان ۳ مصدوم بر جای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: در یک حادثه جداگانه رانندگی دیگر نیز که در محور باینگان به پاوه روی داد سه نفر دیگر مصدوم شدند.

حوادث جاده‌ای در کرمانشاه ۱۴ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

محمدی‌ افزود: این حادثه نیز در ساعت ۱۵:۴۳ دقیقه روز گذشته و براثر برخورد سواری پراید با پژو ۴۰۵ در محور پاوه _ باینگان دو راهی روستای مزیدی روی داد که نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات سه راهی باینگان شعبه پاوه پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را با همکاری عوامل فوریت های پزشکی به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در سال جاری به ۲۴۴ مورد حادثه در استان امدادرسانی کردند اظهار کرد: عمده حوادثی که امدادگران این جمعیت در استان امدادرسانی کرده‌اند به ترتیب شامل حوادث جاده ای، کوهستان و سیلاب بوده است که در مجموع به صدها نفر در این حوادث امداد رسانی شد.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر کرمانشاه هم اکنون با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیروی داوطلب دارد که در امور خیرخواهانه و بشردوستان در استان در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha