انهدام باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند پنج نفره جعل کارت پایان خدمت در شهرستان خرم آباد منهدم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار "یحیی الهی" بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان های همجوار به پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی، اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پنج جاعل را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان خرم آباد دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات صورت گرفته و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به صدور ۲۲ فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری ۲ شهرستان خرم آباد رسیدگی شد ادامه داد: متهم ردیف اول به اتهام فراهم کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب، به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین اتهام به ۲ سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف ۶ تا ۲۷ به اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند که جهت ۱۵ نفر از آنان یک سال حبس، به مدت سه سال به حالت تعلیق ساده در آورده شده است.

سردارالهی با اشاره به اینکه اعمال مجرمانه کلاهبرداران و سودجویان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد: درصورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

توقیف محموله لاستیک قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: یک دستگاه کامیون با کشف ۲۹۶ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک در شهرستان دلفان توقیف شد.

سردار الهی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی گشور دلفان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۹۶ حلقه لاستیک خودروهای سبک قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha