۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85156426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ کارگروه تخصصی بازرسی و پیشگیری از قاچاق در کرج تشکیل شد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: ۹ کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان خبره برای بازرسی و پیشگیری از تخلفات قاچاق و تخلفات در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مهدی آقا براری " روز شنبه در نشست  کارگروه بازرسی نظارت و پیشگیری از قاچاق و تخلفات شهرستان کرج افزود: کارشناسان این کار گروه ها در حوزه های مختلف با کارشناس خبره بازدیدهای میدانی را از مراکز مختلف خدماتی دارند که گام موثری در جهت کاهش سوء استفاده های احتمالی در این زمینه بوده است.

وی با انتقاد از تبلیغات گسترده برندهای (کالاهای شاخص) خارجی در افتتاحیه فروشگاه های بزرگ ادامه داد: به جای تبلیغ کالاهای خارجی برای تبلیغ برندهای داخلی باید تلاش کرد و با آگاهی بخشی به مردم زمینه خرید تولیدات داخلی را فراهم کرد تا قاچاق کالا و ارز کاهش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با انتقاد از تبلیغات گسترده برندهای خارجی در افتتاحیه مجتمع های بزرگ تجاری در سطح شهر گفت: تبلیغ و معرفی برندهای داخلی خودمان را باید در دستور کار قرار دهیم تا دست دلالان و قاچاقچیان از ورود و عرضه اجناس قاچاق خارجی کوتاه شود.

آقابراری تاکید کرد: تعیین مشوق های حمایتی برای تولیدکنندگان داخلی و حذف تعرفه ها و ایجاد فضای رقابتی در تولید جلوی قاچاق کالا را خواهد گرفت.

وی افزود: تجربه سال گذشته نمایشگاه های عفاف و حجاب در کرج نیز نشان داده که نمایشگاه های شهرستانی فرصت مناسبی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و بعنوان اولین مشوق برای فعالان داخلی بشمار می رود که مردم از نقاط مختلف برای خرید حضور پیدا می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha