۲۷۵ کیلو تریاک در منوجان کشف شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85156537
۲۷۵ کیلو تریاک در منوجان کشف شد

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲۷۵ کیلو تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان منوجان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منوجان بر اساس اقدامات اطلاعاتی پلیس تهران از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محورهای فرعی این شهرستان مطلع و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد در یکی از نقاط کور فرعی قلعه گنج به منوجان مستقر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس هنگام پایش چندین ساعته این محور با ورود همزمان یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه پراید به محدوده ایست و بازرسی خود مواجه شدند که راننده وانت بدون توجه به ایست ماموران قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشت اما با موضع گیری مناسب و سرعت عمل ماموران خیلی زود متوقف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات راننده وانت دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۲۷۵ کیلو تریاک کشف و متهم مربوطه نیز پس از واکاوی های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل عبور قاچاقچیان و جابجایی محموله های مواد مخدر است که برای مبارزه با سوداگران مرگ متحمل هزنیه های مادی و جانی زیادی می شود.

منوجان در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha