سرمربی تنیس ایران: آماده دیدار با تیم روسیه‌ای هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تنیس ایران درباره اردوی مشترک با تیمی از روسیه، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا فردا تیم ملی ما در قالب دیویس کاپ، دیداری با این تیم داشته باشد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمد توکلی درخصوص وضعیت فعلی تیم ملی تنیس در اردوی مشترک با تیمی از روسیه، اظهار داشت: نزدیک به 2 روز است که این تیم وارد کشور شده و طی این روزها تمریناتی را با تیم‌ ملی کشورمان داشته است.

وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از فردا تیم ملی ما در قالب دیویس کاپ، رقابتی با تیم روسی داشته باشد. نتیجه این مسابقات نیز برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا می‌توانیم به ترکیب اصلی بازیکنان برسیم.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران درمورد وضعیت بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و مسابقات مناسبی را برگزار کردند. این مسابقات چند روزه‌ای که در تهران برگزار خواهد شد نیز سطح بسیار بالایی دارد و قرار بر این است که تا آخر هفته عازم ساری شویم تا اردویی را آنجا برگزار کنیم. دلیل انتخاب این شهر نیز نزدیکی آب و هوای آن به محل برگزاری مسابقات در سریلانکا می‌باشد. پس از مسابقات 1000 امتیازی ساری در تاریخ 26 تیرماه برای مسابقات به سریلانکا اعزام می‌شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha