سرمربی پالما: آقاپور شگفتی‌ساز لیگ اسپانیا می‌شود/ طیبی و مسلم باید سالار را کمک کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال پالما اسپانیا گفت: همه می‌دانیم که سالار آقاپور می‌تواند در اسپانیا شگفتی‌ساز شود.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، سالار آقاپور ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان امروز به صورت رسمی و با قراردادی ۳ ساله به پالما اسپانیا پیوست تا به چهارمین لژیونر ایرانی شاغل در اسپانیا تبدیل شود.

آقاپور در اولین واکنش از حس بسیار خوب خود صحبت کرد و گفت: پالما یک باشگاه خوب در بهترین لیگ جهان است و بازی در آن من را هیجان زده می‌کند. حالا می‌خواهم چالش جدیدی را در حرفه خودم تجربه کنم.

آنتونیو وادیلو سرمربی پالما نیز در خصوص خرید جدید تیمش اظهار داشت: از به خدمت گرفتن سالار بسیار خوشحالم زیرا مدت طولانی‌ای است که او را دنبال می‌کنیم. او بسیار با استعداد است و در نبردهای یک در مقابل یک بسیار عالی عمل می‌کند. سالار یک بازیکن دوپا است و با توجه به جوان بودنش، فضای زیادی برای پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: برای انطباق او باید صبور و آرام باشید، اما فکر می‌کنم مسلم اولاد قباد و مهم‌تر از همه همراهی حسین طیبی برای تسهیل انطباق سالار در اسپانیا چه از نظر اجتماعی و چه ورزشی بسیار مهم خواهد بود. می‌دانیم او بازیکنی است که می‌تواند در لیگ اسپانیا شگفتی‌ساز شود.

سالار آقاپور در تیم اسپانیا با حسین طیبی و مسلم اولادقباد دیگر ستاره‌های فوتسال کشورمان هم‌تیمی شده است. تیم پالما در فصلی که گذشت، موفق شد فاتح لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha