بی‌تفاوتی در قبال اهانت به قرآن مجید جسارت دشمنان را بیشتر می‌کند

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هرگونه بی‌تفاوتی در قبال اهانت به اسلام و قرآن مجید موجب جسارت بیشتر دشمنان علیه مقدسات و اعتقادات است و گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز شنبه در جمع مردم در مسجد نجف آباد یزد افزود: هر مسلمان آزاده باید تنفر خود را به هتاکان به دین و مقدسات اعلام کند.

وی با محکوم کردن اهانت اخیر به قرآن مجید در کشور سوئد ادامه داد: باید مسلمین شایسته خشم و تنفر شدید خود را به اهانت کنندگان به کلام وحی ابراز دارند.

این مسئول بیان کرد: هر جا مسلمین در مقابل دشمنان و استکبار نرمش و کرنش نشان دادند موجب سوء استفاده بیشتر مخالفان مکتب اسلام شده است.

متوسل بیان کرد: قطعا پشت اینگونه قضایا و اهانت به اسلام و کتاب آسمانی مسلمین دست‌های پنهانی وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرد.

وی گفت: هر توطئه‌ای که طی سال‌های اخیر علیه اعتقادات و مقدسات صورت گرفته همه جا دست استکبار و آمریکایی‌ها مشخص است.

بی‌تفاوتی در قبال اهانت به قرآن مجید جسارت دشمنان را بیشتر می‌کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: کمترین انتظار از مردم قهرمان ایران است که تنفر خود را همانند سایر ملت‌های مسلمانان از این جنایت اعلام کنند.

به گفته متوسل، هتک حرمت به قرآن مجید در اصل اهانت به مسلمانان، آزادگان جهان و حرمت شکنی علیه مقدسات و اعتقادات و موضوع ساده‌ای نیست.

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم، موجی از ناراحتی وعصبانیت را در میان مردم کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی به دنبال داشته است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha