۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۴
کد خبر: 85156991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۱۵ هزار مسکن روستایی در مازندران احداث می‌شود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن مازندران در جمع خبرنگاران بیان داشت: در حال حاضر در آستانه انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هستیم که این قرارگاه متعهد می‌شود برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بخشی از مجموعه ایثارگران در روستاهای استان ۱۵ هزار مسکن احداث کند.

وی گفت : مازندران در حوزه مسکن ملی اقدامات خوبی انجام داده است و این روند در روزهای آینده شتاب خواهد گرفت .

استاندار مازندران تصریح کرد : چهار شهرک بزرگ در مازندران جانمایی شده که روزهای پایانی کار اداری خود را سپری می‌کند و تا ۲ هفته دیگر ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها گشایش بزرگی در حوزه مسکن ملی مازندران انجام خواهد شد و رتبه مازندران را در کشور به ۱۰ می‌رساند .

وی افزود : در حوزه مسکن خودمالکی توفیقات مطلوبی داشتیم و با ارائه تسهیلات خوب متقاضیان بیشتری از این بخش استقبال کردند.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خصوص سهمیه ۱۵۰ هزار واحدی هر استان در حوزه مسکن ملی می باشند.

وی گفت : هر چند در یک سال اول دولت سیزدهم در حال جانمایی زمین مسکن بودیم اما طرح‌های خوبی هم در مسکن ملی مازندران انجام شد.

استاندار: ۱۵ هزار مسکن روستایی در مازندران احداث می‌شود

دفاتر املاک غیرقانونی پلمب می‌شوند

استاندار مازندران گفت : در راستای نظارت و ساماندهی دفاتر املاک به تمامی دفاتر فعال غیر قانونی فرصت داده شد تا ظرف سه ماه مجوز دریافت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

حسینی پور از تمامی دفاتر املاک غیرقانونی خواست تا از این فرصت استفاده و کارهای قانونی دریافت مجوز را هر چه سریعتر انجام دهند .

این مقام عالی دولت در مازندران گفت : در خصوص خانه‌هایی که بیش از یک سال خالی از سکنه باشند اعمال قانون خواهد شد .

استاندار مازندران افزود : نگاه راهبردی ما این است که در یک چشم انداز ۲۵ ساله در راستای رشد جمعیت استان برای احداث مسکن اقدام کنیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha