۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85156994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر: جهاد تبیین در همه عرصه‌ها عملیاتی شود

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با ابزار رسانه و دانش‌های نوپیدا، یک تهاجم تحریف را آغاز کرده‌اند، جهاد تبیین باید در همه عرصه‌های مورد نظر که راهبردی، سرنوشت‌ساز و بنیادین است، طراحی، اجرایی، عملیاتی و نظارت شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در نشست بررسی راهکارهای عملیاتی شدن جهاد تبیین، اظهار کرد: جهاد تبیین یک وظیفه الهی، واجب و فرض دینی و حرکت لازم در عرصه حفظ هویت دینی و ملی است.

وی افزود: تهاجم تحریف، از جنس هجمه و نبرد نرم است و دشمنان در این تهاجم دنبال این هستند که ذهن‌ها را مدیریت و آحاد جامعه را بر قطاری بنشاند که ایستگاه آن تسلیم و از دست دادن هویت دینی و ملی است و دگردیسی هویتی بر اساس مهندسی نیروهای مهاجم جایگزین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام این که مقابل تهاجم تعریف، جهاد نرم قرار دارد، تصریح کرد: نظام تحریف در روند رشد خود دارای یک تجربه تاریخی و تکنولوژی فوق پیشرفته است.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: در تاریخ بشریت هیچگاه به اندازه کنونی مهاجمان عرصه تحریف جهان استکبار، این چنین حساب شده و با برنامه و بر اساس جامعه‌شناسی و روانشناسی جهان مخاطب و با استفاده از ابزارها عمل نکرده‌اند.

وی بیان کرد: اگر خواستار استقلال، آزادی، تمدن و پیشرفت هستیم و بر اساس ارزش‌ها و آرمان‌ها گام برداریم و به آن تمدن آرمانی دست یابیم، باید جهاد تبیین در دستور کار همگان در مقابل این هجمه پیچیده تهاجم تحریف دشمنان قرار بگیرد.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: به همین سبب جهاد تبیین یک کار فوق‌العاده در عرصه طراحی و برنامه‌ریزی و دانشی است و باید فوق روز برنامه‌ریزی و به شدت در ۲ حالت جهاد تبیین سلبی و ایجابی حرکت کرد.

وی گفت: در جهاد تبیین یک حرکت دانشی و جهادی نیاز است که انجام شود و در شرایط کنونی باید فوق روز اندیشید و در عرصه عملیاتی به روز مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: رصد، باز تولید پروژه و استفاده از تمام ابزار و تکنولوژی پیشرفته در جهاد تبیین مورد تأکید است.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: جهاد تبیین در منظومه نظام هدایت دارای یک منطق قوی، عقلایی و عقلانی محسوب می‌شود و هر حرکتی که بر پایه‌های نظام ارزشی، قسط، عدالت و تمدن آفرینی است با تهاجم تحریف مواجه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha