‌توقفگاه‌های خودروی زائران اربعین در مرز بین‌المللی چذابه ایمن‌سازی شد

اهواز - ایرنا - طرح ایمن‌سازی و دیوارکشی توقفگاه‌های خودرو زائران اربعین مرز بین‌المللی چذابه توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شنبه شب با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت:این طرح به منظور سهولت تردد زائران اربعین حسینی به مدت چهار ماه توسط شرکت "آبان بسپار توسعه" که زیر مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است انجام شد.

عبدعلی ناصری افزود:نیمی از اجرای پروژه دیوارکشی توقفگاه‌های خودرو در مرز چذابه که ظرفیت ۱۵هزار دستگاه خودرو سواری را دارند به طول ۳ هزار متر، جزو تعهدات شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب بود که بنا به درخواست این شرکت، توسعه نیشکر و صنایع جانبی عملیات آن را اجرایی کرد.

وی گفت:شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است و هر ساله در آستانه اربعین حسینی اقدامات زیادی برای سهولت تردد زائران اربعین با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات خود انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا هم اکنون ۲۱۲ پروژه زیربنایی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی در ۲ مرز چذابه و شلمچه توسط دستگاه‌های اجرایی خوزستان و استان‌های معین در حال انجام است که تا پیش از شروع ماه صفر به پایان خواهد رسید.

اربعین پارسال حدود ۳۷۰هزار زائر معادل ۱۲درصد کل زائران ، از پایانه مرزی چذابه راهی کربلای معلا شدند.

۱۵شهریور ۱۴۰۲ مطابق با ۲۰ صفر روز اربعین حسینی است.حرکت تدریجی زائران اربعین به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از روزهای آغازین ماه صفر شروع و چند روز مانده به روز اربعین به اوج خود می‌رسد.

اربعین پارسال حدود ۱.۲میلیون زائر ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای رسمی چذابه و شلمچه راهی کربلای معلا شدند تا در کنگره جهانی اربعین حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha