جاده شهرکرد به فرخشهر پرترددترین محور چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جاده‌های شهرکرد به فرخشهر، شهرکرد به سورشجان و بروجن به گندمان به ترتیب پرترددترین محورهای استان طی سه ماهه ابتدایی امسال گزارش شد.

روح الله غلامی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماهه ابتدایی سالجاری سه میلیون و ۷۸۵ هزار و ۲۸۳ تردد ورودی در محورهای ارتباطی استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که سه میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۶۸ مورد بود، هفت درصد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین ترددهای خروجی از استان نیز سه میلیون و ۶۴۳ هزار و ۲۳۰ مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳.۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تعداد دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در استان را ۳۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: همچنین ۲۸ دوربین به صورت تصویری در محورهای راتباطی استان بر ترددها نظات دارد.

غلامی خاطرنشان کرد: ۶۴ دستگاه ترددشمار و چهار دستگاه پیام متغییر از دیگر امکانات راهداری در محورهای راتباطی استان به شمار می‌رود و بر روی ماشین‌آلات استان ۲۸۴ ردیاب نصب شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha