۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85157349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسیر ۲ بانده سه راه سلطانیه تا خیرآباد استان زنجان زیر بار ترافیک می‌رود

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان سلطانیه از آسفالت ریزی باند دوم محدوده سه راه سلطانیه تا خیرآباد خبر داد و گفت: آماده سازی این مسیر در مجموع با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در حال انجام است و طی یک ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

محمدرضا براتی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آماده سازی این مسیر جزو مطالبات بر زمین مانده اهالی شهرستان سلطانیه بود، افزود: آسفالت باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد به طول چهار کیلومتر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان در حال انجام است و ظرف یک هفته به پایان می رسد.

وی ادامه داد: پس از اتمام آسفالت ریزی، عملیات نصب گاردیل و تجهیزات ایمنی راهداری با اعتبار حدود چهار میلیارد تومان انجام می شود.

براتی فرد اظهار کرد: آسفالت مسیر ورودی به روستای قره بلاغ نیز جزو این پروژه است که بهسازی و تکمیل آن با ۲ میلیارد تومان انجام می شود.

وی یادآور شد: با بازگشایی باند دوم سه راه سلطانیه تا خیرآباد، مسائل ترافیکی این محدوده حل و فصل می شود.

فرماندار سلطانیه به پروژه تعریض راه ارتباطی بناب تا خیرآباد در محدوده شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: این محدوده نیز از پر ترددترین مسیرها است و اکنون با حضور یک پیمانکار قوی پیشرفت خوبی دارد.

براتی فرد افزود: تلاش ما این است در محدوده یوسف آباد و خیرآباد که تردد بالایی در آن وجود دارد، ضلع جنوبی مسیر تا پایان مرداد به مرحله بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه توسعه راه های ارتباطی در شهرستان سلطانیه اقدامات قابل توجهی در دست اجراست، گفت: از جمله این اقدامات می توان به روکش آسفالت راه روستایی خیرآباد تا منطقه طارمات به طول ۱۲ کیلومتر، آسفالت ریزی مسیر خاکی روستای کاکاآباد تا برنقور به طول ۶ کیلومتر، بهسازی سه راهی شابلاغی و تکمیل و آسفالت پل عباس آباد اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha