۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ محراب کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مرزی روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی پنج قاچاقچی مواد مخدر را در شهرهای قشم و درگهان شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این ماموریت انتظامی با همکاری ماموران کلانتری شهر بندری درگهان در یک عملیات ضربتی سه نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنها ۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در ادامه انجام این ماموریت پلیسی در عملیات دیگری ماموران هنگام گشت زنی در یکی از اسکله‌ های شهرستان مرزی قشم به یک فروند شناور سبک مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد: در این ۲ عملیات جداگانه روی هم رفته ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و پنج قاچاقچی دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از قشموندان و جزیره نشینان خواست هر گونه موارد مشکوک مربوط به توزیع و قاچاق مواد مخدر و نیز ناامنی را به مرکز فوریت های پلیسی این شهرستان مرزی با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha