رنگرز: مسائل انگیزشی چالش جدی مدال‌آوری تا المپیک است+ فیلم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به اعطای پاداش به اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و خالی ماندن دست افتخارآفرینان ایران در جهان و المپیک گفت: با اصل پرداخت پاداش ویژه به بخشی از بدنه ورزش مشکل نداریم اما قهرمانان‌ سایر رشته‌ها از جمله کشتی هنوز جوایز ۲ سال قبل خود را نگرفته‌اند!

حسن رنگرز در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، با اشاره به برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، ضمن ابراز رضایت کامل از شرایط اردویی، گفت: نگران هستم که مسائل انگیزشی خارج از اردو در کوتاه مدت و نیز تا المپیک، چالش و مانع جدی برای کسب مدال ایجاد کند.

رنگرز صحبت‌های خود را با دوربین ایرنا این‌طور آغاز کرد:

با تلاش‌های ارزشمند فدراسیون کشتی خدا را شکر در کمپ تیم‌های ملی چالش ویژه‌ای نداریم. امکانات برگزاری اردوها در بهترین شرایط است. بخشی از نگرانی بچه‌ها به خاطر مسائل بیرون از فضای اردویی است که عمدتا مسائل انگیزشی است و عاملی است برای نگرانی من!

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن گلایه از نگاه یک‌سویه مسئولان به برخی از رشته‌ها و در واکنش به اعطای پاداش جنجالی حواله واردات خودروهای لاکچری به اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و خالی ماندن دست افتخارآفرینان ایران در جهان و المپیک گفت: درحالی که قهرمانان اردوهای سختی را بدون حضور هیچ مسئولی پشت سر می‌گذارند و مدال‌آوران المپیکی بدون پاداش خاصی مانده‌اند، می‌بینیم که درجای دیگری، امکان ویژه‌ای برای بخش از ورزش ایجاد شده است!

دارنده مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان افزود: اگر ۵۰ جایزه ویژه (حواله‌های لاکچری) ۲ برابر می‌شد، هیچ فشار مضاعفی برای مسئولان ایجاد نمی‌کرد. البته ما با اصل پرداخت پاداش ویژه به بخشی از بدنه ورزش مشکل نداریم ولی عزیزانی که بدون ملاحظه این تصمیم را گرفته‌اند، به چه شکلی این پارداوکس رفتاری خود را تشریح می‌کنند؟ رفتارهای شکل گرفته ته‌مانده انگیزه قهرمانان را خدشه‌دار می‌کند.

رنگرز با تاکید بر این که قهرمانان هیچ درونمایی برای برداشته شدن موانع جاده قهرمانی پیش‌رو ندارند، عنوان کرد: قهرمانان امروز نیاز به حمایت و مساعدت دارند. پرداخت پاداش پای سکو خوب است اما شاید آن روز برای دادن پاداش دیر باشد. به‌عنوان سرمربی تیمی که در هانگژو و المپیک انتظار فراوانی از آن می‌رود، اگر دغدغه‌های امروز کشتی‌گیران را طرح نکنم، خدمتی به کشتی نکرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha