بازیکن آکادمی رئال‌مادرید در راه تراکتور؛ خمس بازیکن لالیگایی می‌خواهد

تهران- ایرنا- یک نشریه اسپانیایی مدعی شد که بازیکن سابق آکادمی رئال‌مادرید در لیست خرید تراکتور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه تراکتور که تا به اینجای نقل‌وانتقالات موفق به خرید ۶ بازیکن شده، صبح امروز عازم استانبول ترکیه شد تا اردویی چند روز را در این شهر برگزار کند.

شاگردان پاکو خمس ۲ هفته در استانبول اقامت دارند و ۲ بازی دوستانه در این اردو برای تراکتور برنامه‌ریزی شده و امکان دارد این تعداد در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

تراکتور برای تقویت خط حمله خود قصد دارد بازیکن خارجی در این پست جذب کند. نشریه اسپانیایی نزدیک به باشگاه کادیز اسپانیا به اسم «portalcadista» مدعی شده که آلوارو خیمنز بازیکن تیم فوتبال کادیز اسپانیا که به صورت قرضی در این فصل برای لاس‌پالماس به میدان رفته بود، گزینه باشگاه تراکتور برای تقویت خط حمله خود است.

بازیکن آکادمی رئال‌مادرید در راه تراکتور؛ خمس بازیکن لالیگایی می‌خواهد

این وینگر ۲۸ ساله اسپانیایی که محصول آکادمی فوتبال رئال‌مادرید است، سابقه بازی برای رئال‌مادرید B و C را دارد. خیمنز سابقه بازی برای تیم‌های ختافه، اسپورتینگ خیخون و کادیز را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته نیز به صورت قرضی برای لاس‌پالماس به میدان رفته است. این بازیکن ۲۶ بازی را برای لاس‌پالماس انجام داد و ۳ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند و موفق شد با پالماس به لالیکا اسپانیا صعود کند.

بازیکن آکادمی رئال‌مادرید در راه تراکتور؛ خمس بازیکن لالیگایی می‌خواهد

این سایت اسپانیایی مدعی شد که با توجه به اتمام قرارداد قرضی خیمنز با لاس‌پالماس و نظر بر اینکه سرخیو گونزالس سرمربی تیم فوتبال کادیز همچنان علاقه‌ای به حضور این بازیکن در ترکیب تیم خود ندارد، مدیر برنامه‌های این بازیکن از قرار گرفتن او در لیست خرید باشگاه تراکتور ایران خبر داد.

در هر صورت باید تا چند روز آینده منتظر ماند تا مشخص شود که آیا این بازیکن به جمع تی‌تی‌ها اضافه می‌شود یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha