۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85157567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید معاون استاندار ایلام بر نظارت دقیق چرخه تولید آرد از سیلو تا کارخانه

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه چرخه کامل تولید آرد در این استان از سیلوها تا کارخانه ها باید مورد نظارت قرار گیرد، گفت: جلسات کارگروه آرد و نان به صورت هفتگی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان با محوریت طرح کالا برگ الکترونیکی و مدیریت هوشمند آرد و نان اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه حوزه آرد و نان بود که در مراحل‌ مختلف جهت ‌جلوگیری از انحراف و تمرکز بر عملکرد خبازان اجرایی و تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی افزود: مزیت دیگر طرح هوشمندسازی توزیع عادلانه آرد بین‌ نانوایی ها بود؛ بطوریکه شهرستان های مختلف در جهت سرانه شهری و روستایی که دارای مشکلاتی بودند، این موضوع تا حدودی توزیع را عادلانه کرد که همه این عوامل نتیجه اجرایی کردن این طرح است.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر نظارت بر کل چرخه این بخش از گندم تا نان با حضور میدانی در همه شهرستان ها یادآور شد: بحث نظارت از سیلو تا کارخانه به طوری جد دنبال و در این راستا حضور دستگاه های نظارتی با استفاده از ابزارهای تشویقی و تنبیهی می تواند موثر باشد.

عباسی خواستار تشکیل جلسات کارگروه آرد و نان به صورت هفتگی با عنوان تشکیل میز خدمت نان توسط فرمانداری ها شد و بیان کرد: مسایل و مشکلات این بخش توسط فرمانداری ها رصد و امورات این بخش به استانداری ارجاع نشود.

تاکید معاون استاندار ایلام بر نظارت دقیق چرخه تولید آرد از سیلو تا کارخانه

وی بر ضرورت تشدید نظارت و کنترل کیفیت آرد و نان در استان تاکید و اضافه کرد: اعضای این کارگروه باید نسبت به نظارت ها و انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت نان حساس بوده تا شهروندان نارضایتی در این خصوص نداشته باشند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: آموزش نانوایان و نیز نظارت بر پخت نان در مسیر بهبود کیفیت تولید نقش موثری خواهد داشت.

عباسی در خصوص مبحث بیان شده اختلاف قیمت نان در ایلام با استان هان همجوار تاکید کرد: چنانچه اختلاف قیمتی وجود دارد کمیسیون ویژه ای در این خصوص تهیه و نتیجه به عنوان مصوبه به وزارت کشور ارجاع شود.

۶۸۰ واحد نانوایی در سطح استان ایلام فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha