مصرف روزانه بنزین در همدان ۲ میلیون لیتر است

همدان- ایرنا- رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: میزان مصرف روزانه بنزین در همدان ۲ میلیون لیتر و نفت و گاز نیز به همین میزان است.

احمد شیرانی اصل روز یکشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه قاچاق کالا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت در این استان فعال است که ۲۴ باب سی ان جی، ۴۵ جایگاه ۲ منظوره و مابقی سوخت مایع عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: شمار جایگاه های سوخت موجود در این استان مازاد نیاز است با این وجود جانمایی و پراکنش جایگاه ها مناسب نبوده و در برخی محدوده های شهری شاهد تراکم بیشتر و برخی محدوده ها تراکم کمتر جایگاه ها هستیم.

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اظهار داشت: راه اندازی جایگاه عرضه سوخت در رینگ سوم شهر، بلوار ارم تا دره مرادبیگ احساس می شود اما به واسطه مسائل زیست محیطی تاکنون اجازه راه اندازی این مراکز خدماتی در این محل ها داده نشده است.

شیرانی اصل، درباره وضعیت عرضه بنزین سوپر نیز گفت: هیچگونه مشکلی در زمینه تامین و عرضه بنزین سوپر وجود ندارد اما به علت استقبال اندک از این نوع سوخت، جایگاه داران تمایلی به عرضه بنزین سوپر ندارند.

وی ادامه داد: توقف زیاد سوخت سوپر در مخزن و تبخیر فرآورده به ضرر جایگاه دار است با این وجود در حال حاضر بنزین سوپر در ۲ جایگاه فلسطین شهر همدان و در ملایر عرضه می شود.

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: اقدامات متنوع و مفیدی با هدف کمک به نیروهای عامل از جمله تعزیرات، دستگاه های نظارتی و نیروی انتظامی برای پیشگیری از قاچاق سوخت تاکنون صورت گرفته است.

شیرانی اصل ادامه داد: زمینه سازی خرید اینترنتی فرآورده های مایع از جمله نفت و گاز، نفت سفید و سیلندهای گاز مایع با راه اندازی سامانه اینترنتی تجارت آسان و با رویکرد کنترل فروش و مدیریت عرضه تحت قالب نظام نوین عرضه فرآورده های نفتی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: راه اندازی این سامانه برای مصرف کننده نیز منافعی به همراه داشت چرا که با حذف واسطه، سوخت با قیمت مصوب به دست آنها رسید.

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اضافه کرد: مقادیری از فرآورده های نفتی اختصاصی به سیلندرهای گاز مایع قاچاق می شد که با راه اندازی این سامانه از قاچاق جلوگیری شد.

شیرانی اصل، شناسایی دقیق مصرف کننده با ارائه مدارک و مستندات و بارگذاری آن در سامانه و ساماندهی تقاضا و عرضه فرآورده های مایع از دیگر آثار مثبت راه اندازی سامانه اینترنتی تجازت آسان است که در کاهش قاچاق سوخت تاثیر بسزایی داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha