۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85157984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۱۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی در برنامه‌های فرهنگی تابستانی

اهواز- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برنامه ریزی لازم برای شرکت ۱۵۰ هزار دانش آموز استان برای تابستان امسال در برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و علمی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، عبداله افرازه شهاوند در نشست هماهنگی اردهای راهیان پیشرفت خوزستان بیان کرد: این برنامه‌ها به صورت مستمر و غیر مستمر در راستای جهاد تبیین تهیه شده است.

وی گفت: برای ۵۰ هزار دانش آموز از این تعداد برنامه‌های جداگانه، اعزام ۱۰ هزار دانش آموز به مشهد مقدس و برای باقی دانش آموزان شرکت در اردوهای راهیان پیشرفت در نظر گرفته شده است.

افرازه شهاوند بیان کرد: در اردوی راهیان‌ پیشرفت دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی آشنا می‌شوند، این دانش آموزان به حلقه‌های میانی برای معرفی این دستاوردها به سایر دانش آموزان و خانواده‌ها خواهند شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: متاسفانه برخی مردم در فضایی قرار گرفته‌اند که به دلیل سیاه نمایی دشمن فکر می‌کنند مدیران و دولت اقدام موثری انجام نمی‌دهند.

افزاره شهاوند بر اطلاع رسانی عملکرد و اقدامات دولت به مردم تاکید کرد و افزود: با وجود بودجه اندکی که به پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد اما اقدامات بزرگی در استان و کشور انجام می‌شود که لازم است نسل نوجوان و جوان ما با این اقدامات آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هجمه‌های زیادی به نظام وارد کرده‌اند گفت: هیچ ظرفیتی نماینده که دشمن علیه ایران اسلامی استفاده نکرده باشد، به عنوان مثال در اغتشاشات سال گذشته دشمن نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرارداده بود تا با استفاده از این قشر به اهداف خود برسد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: به همین دلیل وظیفه مسئولان سنگین است و باید دراجرای جهاد تبیین به ویژه برای دانش آموزان با قدرت ورود کنند.

افرازه شهاوند بیان کرد: ضروری است که فضای گفت و گو با دانش آموزان برای آشنایی هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب اسلامی فراهم شود.

وی گفت: ذهن دانش آموزان پر از سوالات و ابهامات و باید طبق دستور مقام‌معظم رهبری با اجرای جهاد تبیین این ابهامات را برطرف کرد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

اردوی راهیان‌ پیشرفت از سال گذشته برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha