قرارداد هافبک ملی‌پوش گل‌گهر تمدید شد

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85157988
قرارداد هافبک ملی‌پوش گل‌گهر تمدید شد

کرمان - ایرنا - باشگاه گل گهر سیرجان اعلام کرد: علیرضا علیزاده هافبک باتعصب و ملی‌پوش گل‌گهر، با وجود پیشنهادات فراوان، قرارداد خود را تمدید کرد تا هم‌چنان گل‌گهری باقی بماند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علیزاده به واسطه فصل موفقی که در گل‌گهر گذراند، توانست به فهرست تیم ملی راه یابد و در تورنمنت کافا نیز با پیراهن تیم ملی ایران به میدان برود.

علیزاده متولد ۲۲ بهمن ۱۳۷۱ در تهران سال گذشته در پست هافبک دفاعی باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر جام خلیج فارس بازی کرده است.

این بازیکن گل‌گهر با سابقه یک بازی ملی، در تیم‌های باشگاهی مختلف از جمله سایپا، شهرداری اردبیل، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان دفوتبال بازی کرده است.

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ فصل پیش تراکتورسازی تبریز، احمد زنده روح بازیکن کرمانی فجر سپاسی، محمدرضا اخباری از تراکتورسازی تبریز و مهدی ممی زاده بازیکن پیشین نفت آبادان نیز طی روزهای گذشته، با عقد قراردادی به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پیوستند.

گل گهر سیرجان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با امیر قلعه نوعی و سعید الهویی به مقام ششم جام خلیج فارس دست یافت و برای این فصل با یک سرمربی یونانی به نام مارینوس اوزونیدیس قرارداد بست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha