۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85158024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارک‌ خودرو در بافت‌های تاریخی گرگان امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند + فیلم

گرگان - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: خودروهای پارک شده در کوچه‌های بافت تاریخی و قدیمی امدادرسانی در حوادث را با مشکل مواجه می‌کند.

موسی‌الرضا صفری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهروندان به هیچ عنوان در کوچه‌های باریک خودرو پارک نکنند، که در هنگام حوادثی مانند آتش‌سوزی موجب مشکلات زیادی برای تیم‌های امدادی و باعث کندی عملیات می‌شود.

وی افزود: شهروندان ساکن در منازل قدیمی باید نسبت به بروزرسانی سیستم برق منزل و نصب کپسول‌های اطفا حریق اقدام کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص جزییات حادثه بافت تاریخی گرگان، تصریح کرد: حوالی عصر امروز یک مورد حریق در آفتاب نوزدهم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرگان اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک و بدلیل گستردگی حریق، ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره سه و چهار به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: حریق در بام سفالی خانه قدیمی جنب کافه رستوران بدلایلی که پس از کارشناسی اعلام‌ می‌شود، آغاز شده است.

وی در خصوص میزان خسارات وارده در این حادثه گفت: میزان برآورد خسارت باید از سوی کارشناسان و متخصصان میراث فرهنگی جمع‌بندی و سپس اطلاع‌رسانی شود.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان عنوان کرد: همکاران ما با حضور در محل مشاهده کردند، حریق در حال گسترش به بام اماکن مجاور بوده، که خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان حریق پس از گذشت مدت زمانی مهار و اطفا گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha