۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85158030
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار: گلستان آماده میزبانی از رییس جمهور است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: آماده میزبانی سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به گلستان هستیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی‌محمد زنگانه یکشنبه در نشست مشترک هیات دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست رییس جمهور اظهار کرد: امیدواریم در این سفر شاهد افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف پتروشیمی، گردشگری، راه، آب، سلامت، برق، مسکن، آموزش، ورزش، فرهنگ و همچنین طرح‌های مهم اقتصادی و فعال سازی واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل باشیم.

وی تاکید کرد: بنده حامل سلام و درود مردم شریف استان گلستان، علمای شیعه و سنی و تبریک اعیاد قربان و غدیرخم به محضر ریاست جمهور و هیات محترم دولت هستم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم آب شرب استان را از تک منبعی خارج کنیم و با تامین اعتبار تکمیلی، سد نرماب می‌تواند در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

استاندار گلستان گفت: صدور مجوز خرید تضمینی شیرین‌سازی آب دریای خزر برای تامین آب شرب مردم غرب استان ضروری است.

زنگانه افزود: با توجه به این که گلستان یکی از استان‌های شاخص کشور در تولید گندم با کیفیت است، بازنگری سرانه آرد استان با هدف توزیع عادلانه بر اساس شاخص‌های همچون فقر و سایر موارد ضروری است.

وی تصریح کرد: تقاضای قیمت‌گذاری منصفانه، بر اساس کیفیت محصول در خرید تضمینی محصولات کشاورزی را داریم زیرادگلستان یکی از استان‌های شاخص در تامین امنیت غذایی کشور است.

وی اضافه کرد: گلستان با کسری شدید اعتبارات هزینه‌ای به ویژه در ۲۴ دستگاه مشمول اعتبارات استانی مواجه است که موجب تاخیر در پرداخت‌ها و سایر مشکلات اجرایی و انگیزشی در کارکنان شده و امیدواریم با تدابیر دولت محترم رفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha