۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85158185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۵ کیلومتر از جاده‌های کاشان خط‌کشی شد

۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبر: 85158185
۱۸۵ کیلومتر از جاده‌های کاشان خط‌کشی شد

کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: خط‌کشی ۱۸۵ کیلومتر از جاده‌های شهرستان سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شد.

علی اکبر آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای اجرای این حجم از عملیات یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی اظهار کرد:روکش آسفالت محور کاشان _نطنز به طول ۶ کیلومتر که از مصوبات سفر سال گذشته استاندار اصفهان می باشد،با اعتبار ۹ میلیارد تومان تکمیل شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد:با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره همواره اهتمام ویژه‌ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محورهای شهرستان داشته به طوری که از آغاز سال جاری تاکنون بیش از یکصد عدد تابلو و علائم ایمنی و همچنین ۸۴۰ متر گارد ریل و حفاظ کناری در جاده‌های کاشان نصب شده است.

آقایی گفت: تعمیر و روشنایی محور قمصر_کاشان به طول ۱۵ کیلومتر با همکاری شهرداری قمصر با اعتبار یک میلیارد تومان در سه ماه نخست امسال انجام شده است.

وی اظهار کرد:همچنین ۲۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای بادرود_ کاشان و جاده آنتنی (حدفاصل محور کاشان_ نطنز به آزادراه امیرکبیر)با اعتبار ۲ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری انجام شده است.

آقایی گفت:عملیات‌هایی نظیر احداث، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی محورها، شانه‌سازی، اصلاح شیب شیروانی، ایجاد منطقه عاری از مانع در کنار راه‌ها، لکه‌گیری، آرام‌سازی جریان ترافیک با نصب سرعتکاه و همچنین اجرای شیار لرزاننده از دیگر اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است که این اداره در انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha