۲ حادثه تصادف در خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف که به طور جداگانه در استان طی ۲۴ ساعت گذشته تا کنون رخ داده است ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد.

محمد علیشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری تیبا و پژو ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در چهارراه نامجو مشهد رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشته است.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس، مصدومان این حادثه را به بیمارستان ولایت مشهد منتقل کردند.

۲ حادثه تصادف در خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

مصدومیت پنج نفر در حادثه برخورد خودرو سواری سمند و تریلر در جاده قوچان

رییس جمعیت هلال احمر قوچان نیز در خصوص حادثه دیگر به خبرنگار ایرنا گفت: تصادف یک دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه تریلر در جاده چناران به قوچان رو به روی شهر آلماجق ساعت ۱۳ و ۴۲ دقیقه روز گذشته رخ داده است که در این حادثه پنج نفر از سرنشینان خودرو سمند دچار مصدومیت شدند.

محمد رضایی رکن آبادی افزود:یک مصدوم این رخداد را آمبولانس هلال احمر و چهار مصدوم دیگر را اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با زیر پوشش داشتن ۱۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha