۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85158285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک مسکن خراسان شمالی حدود چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: بهار امسال سه هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال تسهیلات در شعب این بانک پرداخت شد که این رقم نسبت به سال ما قبل تغییر محسوسی ندارد.

حمیدرضا همت آبادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت؛ یکهزار و ۳۳ فقره تسهیلات در بخش های مختلف به متقاضیان پرداخت شد.

به گفته وی؛ امسال ۱۱۵ فقره تسهیلات مشارکت در ساخت به میزان ۲ هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال پرداخت شد که شعب این بانک ۶۴ درصد از تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: در این مدت ۸۹ فقره تسهیلات خرید مسکن به میزان ۱۷۹ میلیارد ریال، ۱۸۴ فقره تسهیلات جعاله مسکن به میزان ۱۳۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

همت آبادی بیان کرد: بانک مسکن، بانک تخصصی در زمینه کمک به رونق تولید و ساخت مسکن است از این رو بیش از ۸۰ درصد تسهیلات شعب این بانک به بخش مسکن اختصاص یافته است.

وی درباره پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: تاکنون هشت هزار و ۴۵۵ نفر متقاضی به شعب این بانک معرفی و برای آنان تشکیل پرونده انجام شد که ۶ هزار و ۵۴۰ فقره پرونده منجر به عقد قرار داد با بانک شد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی این پرونده ها ۲۱ هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۱ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

بر اساس اعلام راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی، در افق سال ۱۴۰۵ این استان ۱۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی کمبود دارد که با احتساب نرخ واحدهای فرسوده و ناپایدار و ازدواج، شرایط حاد و بحرانی نیز خواهد شد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha