۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85158350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت ۴۴ میلیارد ریالی برای قاچاق ارز در فرودگاه امام (ره)

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات شهرستان های استان‌ تهران از محکومیت ۴۴ میلیارد ریالی برای قاچاقچی ارز در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش ایرنا از تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، حمید القاصی مهر روز دوشنبه در این باره گفت: با گزارش پلیس فرودگاه حضرت امام( ره)، پیرامون کشف ارز قاچاق از یکی از مسافران، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی ادامه داد: پرونده قاچاق ۸۰ هزار دلار در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده متهم را به پرداخت ۴۳ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال جریمه و ضبط ارز کشف شده محکوم کرد.

کشف لوازم یدکی خودرو احتکار شده درشوراباد شهرستان ری

اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران در گزارش دیگری اعلام کرد: بنابر گزارش واصله از دپوی لوازم یدکی خودرو در انباری در شور آباد، مسئول گشت مشترک اداره کل به همراه بازرسان اداره صمت وپلیس امنیت اقتصادی به آدرس اعلام شده مراجعه و پس از احضار مالک انبار وبر رسی مدارک گمرکی و استعلامات لازمه، مشخص شد مقدار ۴۰۰ عدد سیبک و ۶۰ عدد دینام موجود در انبار فاقد اسناد مثبته بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

این گزارش می افزاید: بر همین اساس صورت جلسه ای تنظیم و اقلام احتکار شده توسط پلیس امنیت اقتصادی به سازمان اموال تملیکی منتقل و گزارش تخلف توسط بازرسان تنطیم و مالک اقلام نیز ضمن تشکیل پرونده جهت اقدامات بعدی به مقر پلیس هدایت شد.

اداره کل تعزیرات شهرستان های استان تهران وظیفه رسیدگی به پرونده های تخلف در تمام استان به غیر از محدوده پایتخت را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha