۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85158396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش آموزشی ترویجی محصولات کودی در دزفول برگزار شد

دزفول-ایرنا- همایش آموزشی ترویجی محصولات کودی شرکت خدمات حمایت کشاورزی کشور زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی روز دوشنبه با استقبال کشاورزان در تالار مهستان دزفول برگزار شد.

مدیر بازاریابی وامور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور روز دوشنبه در حاشیه این همایش در تالار مهستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نمایشگاه عرضه سبدکودی در حاشیه نهمین همایش از سری همایش‌های برنامه ریزی شده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال ۱۴۰۲ در راستای خودکفایی کودهای کشاورزی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری شعار امسال برگزار شد.

محمد مهدی سعیدی با بیان اینکه این شرکت بزرگترین شبکه توزیع نهاده های کشاورزی به ویژه کودهای کشاورزی و زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: شرکت‌هایی که تمایل دارند از خدمات حمایتی این شرکت توزیع استفاده کنند می‌توانند با عقد تفاهم نامه از این امکانات استفاده و در این همایش‌ها حضور یابند.

وی افزود: هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی این است که شرکت‌های تولید کود با کارگزاران و کشاورزان پیشرو و مسوولان کشاورزی استان و شهرستان ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور اظهارکرد: کودتولیدی در این نمایشگاه به صورت مستقیم در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و دست واسطه کوتاه می‌شود.

وی افزود: کود باکیفیت و با استاندارد با قیمت کارخانه در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد که به سود کشاورز و تولید کشور است.

سعیدی گفت: در حال حاضر ۹۸ تفاهم نامه با ۷۷ شرکت تولید کننده در سطح کشور منعقد شده و یکهزار و ۱۶۹ قلم کود در سطح کشور توسط این شرکت توزیع می‌شود.

معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خوزستان نیز گفت: این همایش و نمایشگاه آموزشی و ترویجی معرفی سبد کودی کشاورزی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان داخلی و به منظور دستیابی به کود موردنیاز و خودکفایی کودهای کشاورزی برگزار شد.

علیرضا فلاطون افزود: این نماشگاه یکروزه با حضور ۱۵ شرکت از سراسر کشور و به منظور آشناییکشاورزان و مروجان با این شرکت‌های تولیدی برگزار شد.

وی با بیان اینکه با حدود ۲۵۰ شرکت در استان خوزستان تفاهم نامه منعقد شده است، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی کودهای میکرو و غیرتکلیفی یا غیررایانه ای به کشاورزان است.

همایش آموزشی ترویجی محصولات کودی در دزفول برگزار شد

فلاطون با تاکید بر اینکه کودهای شیمیایی با نرخ یارانه‌ای و با ارایه حواله الکترونیکی به کشاورزان عرضه می‌شوند، گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده کود شیمیایی مورد هدف است.

وی با بیان اینکه کشاورزان پیشرو و مراکز خدمات با انواع کودها آشنا شدند و نیاز بازار نیز تامین شد، افزود: این کودها به صورت مستقیم به کشاورزان معرفی می‌شوند.

معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خوزستان اظهارکرد: در این نمایشگاه با کشاورزان قرارداد بسته می‌شود در واقع برای شرکت‌های تولیدی بازاریابی می‌شود تا محصولات خود را بدون واسطه به دست کشاورز برسانند.

وی به استقبال کشاورزان از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه که پنجمین نماشگاه استان و دومین نمایشگاه دزفول است برای رونق بخش کشاورزی و آشنایی کشاورزان با روش‌ها و کودهای جدید است.

فلاطون بیان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خوزستان زیرنظر وزارت جهاد کشاورزی است که در توزیع کودشیمیایی تکلیفی فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha