۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85158419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش خوزستان ۱۴۲ حوزه کنکور برپا کرده است

اهواز- ایرنا- رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۴۲ حوزه امتحانی توسط برای برگزاری آزمون سراسری ایجاد شده است.

روزبه باقرپور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حوزه های امتحانی در ۱۸ شهرستان خوزستان ایجاد شده است بیان‌کرد: ۲۰ هزار و ۵۸۲ داوطلب امسال در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود اظهارکرد: سالن‌های آموزشی، ورزشی و کلاس‌های درس برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است.

باقرپور افزود: هماهنگی‌های لازم با شرکت برق و نیروی انتظامی برای تامین برق و جلوگیری از قطعی و تامین امنیت انجام شده تا داوطلبان با آرامش در این آزمون شرکت کنند.

رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: همچنین در محل برگزاری کنکور، مراکزی فعال خواهند شد که در صورت وجود نقص اطلاعات کارت ورودی داوطلبان، نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر خودداری از هر گونه تخلف از سوی داوطلب ادامه داد: در صورت وقوع هر گونه تخلف داوطلب تا ۱۰ سال از شرکت در این آزمون محروم می‌شود.

باقرپور بیان کرد: ۱۸ نماینده از سازمان سنجش و ۲۸۴ ناظر نیز از استان برنحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی نظارت دارند.

رییس اداره سنجش و ارزیابی تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان‌کرد: حوزه‌های امتحانی مجهز به دوربین هستند تا از تمامی مراحل برگزاری آزمون تصویر گرفته شود و از هر گونه تخلف جلوگیری گردد.

آموزش و پرورش در کنار دانشگاه‌ها وظیفه برگزاری آزمون سراسری را دارند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha