یک هزار و ۴۲۹ داوطلب در کنگاور برای رقابت نوبت دوم کنکور ثبت‌نام کردند

کرمانشاه – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور از رقابت یک هزار و ۴۲۹ داوطلب کنکور در پنج گروه آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در نوبت دوم کنکور در روزهای ۱۴و ۱۵تیرماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ یوسفی» روز دوشنبه در جلسه کمیته دانشجویی و دانش آموزی و حفاظت آزمون شهرستان کنگاور تاکید کرد: دستگاههای اجرایی، امنیتی، انتظامی، قضایی و ضابطین سازمان سنجش آمادگی کاملی در راستای اجرای مصوبه شورای امنیت کشور در امر برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در شهرستان دارند.

وی افزود: داوطلبان نوبت دوم کنکور در پنج حوزه آموزش و پرورش و در ۶ نوبت صبح و یک حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی در چهار نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: با عنایت به مفاد قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری ، نه تنها استفاده از وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در آزمون سراسری جرم است، بلکه حتی همراه داشتن اینگونه وسایل حتی بدون استفاده از آنها نیز به محرومیت در آزمون سراسری منجر می‌شود .

وی اضافه کرد: همچنین همراه داشتن این وسایل برای عوامل آزمون نیز ممنوع شده است.

معاون فرماندار کنگاور تاکید کرد: توصیه می شود والدین محترم به ویژه داوطلبان ضمن رعایت مقررات حاکم آزمون تحت تأثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت خود را به سوداگران و کلاهبرداران کنکور گره نزنند.

یوسفی در ادامه اظهار داشت: نکته قابل توجه اینکه رصد فضای مجازی به منظور برگزاری آزمونی امن و سالم از جمله مطالبات ، خواسته‌ مهم داوطلبان و خانواده‌های آنها است ما به دنبال آن هستیم تا آزمون در یک محیط رقابتی سالم با رعایت اصل شایسته‌ گزینی در جهت سنجش علمی داوطلبان برگزار شود.

وی یادآور شد: توصیه آخر اینکه از خانواده ها خواهش داریم با توجه به ضرورت اجرای مقررات آزمون مبنی بر خودداری از حضور اشخاص در محوطه حوزه و بستن درب حوزه ها بعد از حضور داوطلبین تقاضا دارد والدین اسرار بر ورود به محوطه حوزه نداشته باشند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha