۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85158513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مبارزان فلسطینی بمب‌های جدیدی وارد نبرد جنین کردند/ سرنگونی دومین ریز پرنده اسرائیل

تهران-ایرنا- منابع خبری از ورود بمب های جدید مبارزان فلسطینی به صحنه نبرد کنونی با ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن و سرنگونی دومین ریز پرنده این رژیم و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان جنین وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که یک ریزپرنده رژیم صهیونیستی را در آسمان شهر جنین سرنگون کرده و در اختیار گرفته است و این دومین ریزپرنده ای است که نیروهای مقاومت در این نبرد سرنگون کرده اند.

گردان جنین در بیانیه خود تاکید کرد که نبرد «خشم جنین» ادامه دارد و این گردان درگیری های شدیدی با اشغالگران در محور«حواشین» دارد.

در این بیانیه آمده است که در این نبرد بمب های جدیدی را وارد کرده است و با پیشروی های دشمن مقابله می کند.

گردان جنین اعلام کرد که مبارزان ما با شلیک گلوله و بمب ها نیروهای ویژه نیروی صهیونیستی را که در یک منزل سنگر گرفتند، هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در داخل اردوگاه جنین خبر دادند.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دستکم ۷ نفر و زخمی شدن شمار زیاد دیگری در این حملات صهیونیستها خبر داده است.

اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز دوشنبه با درخواست از تمام گروههای مبارز فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری برای مقابله متحد و همبستگی با دشمن صهیونیست تاکید کرد که نیروهای مقاومت در تمامی میدان های نبرد اجازه نخواهند داد که دشمن به مردم جنین تعرض کند.

اتاق مشترک تاکید کرد که تداوم تجاوزگری به جنین و رفتارهای رژیم صهیونیستی ماهیت پاسخ مقاومت را مشخص خواهد کرد.

در مقابل، رژیم صهیونیستی از ترس شلیک موشک ها از نوار غزه، سامانه گنبد آهنین را در مرز این منطقه مستقر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha