صدور پروانه های صنعتی در همدان ۲۶ درصد افزایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: میزان صدور پروانه‌های صنعتی طی دولت سیزدهم در این استان ۲۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی صمت همدان، احمد شانیان در دیدار با رئیس کل دادگستری این استان بیان کرد: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در همدان بهره برداری ۳۰ واحد صنعتی در یکسال گذشته است.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در بخش صنایع و معادن استان ۱۸ ماه گذشته احیا شده است.

️مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اهمیت تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان از بخش تولید گفت: دستگاه قضا با رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی تولیدکنندگان و بررسی مسائل حقوقی و قضایی آن‌ها می تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات فعالان اقتصادی داشته باشد.

️شانیان تاکید کرد: حفظ واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی موجود کار بسیار دشواری است با این وجود تداوم چرخه تولید یکی از مهمترین برنامه های اداره کل صمت استان است.

وی اظهار داشت: استان همدان در کارگروه رفع موانع تولید از رتبه بیستم کشور به رتبه پنجم صعود کرده است.

️مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان در ادامه گفت: ابتدای انقلاب حدود ۵۰ واحد تولیدی در استان وجود داشت که به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز افزون بر هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان فعالیت دارند.

کشف معدن لیتیوم موجب رونق اقتصادی استان می شود

رئیس کل دادگستری استان همدان نیز با اشاره به کشف ذخایر معدنی لیتیوم گفت: این ماده معدنی می‌تواند به رونق اقتصادی استان در بخش معدن کمک کند.

صدور پروانه های صنعتی در همدان ۲۶ درصد افزایش یافت

محمدرضا عدالتخواه از تشکیل شعبه تخصصی برای فعالان اقتصادی خبر داد و افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، مشکلات برخی از واحدها در کمیسیون های تخصصی بررسی می‌شود.

️وی اظهار داشت: حمایت ویژه از بخش تولید بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب در اولویت قرار دارد بنابراین چنانچه قوانین حمایت از تولیدکنندگان در همدان اجرا نشود، با متخلفان برخورد می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha