۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85158646
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

شهربازی زنجان بازگشایی شد

زنجان- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهربازی زنجان بازگشایی شد و هم اکنون در حال ارایه خدمات به شهروندان است.

مجید ناصحی‌مقدم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ‌های مربوط به شهربازی همان میزانی است که انجمن صنفی شهربازی‌داران اعلام کرده بود.

وی با اشاره به اینکه نرخ‌های تعیین شده پس از تایید شورا اجرایی می‌شود، اظهار داشت: در قرارداد نیز نوشته شده است که این ارقام بر اساس نرخ های مصوب اعمال می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بیشترین موضوع مورد تأکید شورا و شهرداری داشتن دسترسی و نظارت بر شهربازی بوده است، تصریح کرد: در همین راستا بازگشایی شهربازی زنجان انجام شده است.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه در محل‎های تفریحی نگاه شهرداری منفعتی نیست و بیشترین دغدغه در ارتباط با شادی و نشاط شهروندان است، افزود: خوشبختانه بازگشایی این مجموعه موجب بهره‌مندی و شادابی شهروندان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سرمایه گذار هزینه زیادی برای فراهم کردن شادی مردم در این محل صرف کرده است، اضافه کرد: حتی در یک بازه زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع داشت به علت تعطیلی مجموعه، سرمایه‌گذار ضرر زیادی را متحمل شد.

وی با تاکید به اینکه شهرداری زنجان از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه را دارند، استقبال می‌کند، گفت:‌ شهرداری زنجان در انجام ماموریت‌های خود جدی است چرا که معتقدیم ارائه خدمات در این حوزه می‌تواند به شادتر بودن و ایجاد فضای مفرح در جامعه کمک کند.

گفته می‌شود، قرارداد شهرداری زنجان با سرمایه‌گذار شهربازی ۱۵ ساله است که چند سال از آن سپری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha