اتحادیه عرب: عملیات ننگین و جنایتکارانه اسرائیل در جنین باید متوقف شود

تهران-ایرنا- دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات امروز صهیونیست‌ها در شهر و اردوگاه «جنین» در کرانه باختری رود اردن، خواستار مداخله جامعه بین‌الملل برای توقف این جنایات و توقف عملیات ننگین و جنایتکارانه تل آویو شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سایت النشره، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در توییتی در این باره اظهار داشت که عملیات نظامی وحشیانه انجام شده توسط رژیم اشغالگر در جنین کاملاً محکوم است.

وی گفت: بمباران شهرها و اردوگاه‌ها با جنگنده‌ها و تخریب خانه‌ها و خیابان ها با بولدوزر، یک مجازات جمعی است که منجر به تشدید درگیری خواهد شد و سودی برای این رژیم به همراه نخواهد داشت.

ابوالغیط ادامه داد: ما از طرفداران صلح در جهان می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر مداخله کرده و این عملیات ننگین و جنایتکارانه را متوقف کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha