۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85158815
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۷ اثر به چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان ارسال شد

سنندج-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: ۸۷ اثر در بخش های تولیدی، گزارش و مصاحبه به چهارمین دوره جایزه رسانه ای پینووس کردستان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عبدالملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج از برگزاری مراسم اهدای چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس به مناسبت روز ملی قلم خبر داد و اظهار کرد: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه‌ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش به دبیرخانه ارسال شده بودند، مورد داوری قرار گرفتند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط دبیرخانه، داوری این مرحله نیز توسط اساتید برجسته حوزه روزنامه‌نگاری کشور و مورد تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: با هدف ترغیب خبرنگاران فعال در رسانه های کردستان برای تولید آثار حرفه ای و ایجاد رقابتی مثبت در این بین، هر دوره ضمن معرفی و تقدیر از سه اثر برتر، جایزه نقدی، تندیس زرین و لوح تقدیر به شاخص ترین اثر ارسالی به انتخاب هیئت داوران اهدا می شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه اختتامیه این مراسم روز چهارشنبه ۱۴ تیر برگزار می شود، یادآورشد: داوران این دوره از جایزه رسانه ای پینووس متشکل از علیرضا کتابدار، محمود مختاریان و گیتی علی آبادی هستند.

۸۷ اثر به چهارمین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان ارسال شد

استفاده از زبان هنر برای معرفی ظرفیت های صنعتی و تولیدی کردستان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: نخستین نمایشگاه عکس صنعت در کردستان با هدف معرفی ظرفیت ها و چالش های تولید اشتغال آفرین در استان کردستان برگزار می‌شود.

عبدالملکی بیان کرد: در راستای سیاست های فرهنگی اتاق بازرگانی سنندج و توجه به نقش رسانه ها، برنامه های گسترده ای برای توسعه این حوزه در دستور کار است.

وی افزود: همزمان با برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در روز قلم و در ایام هفته صنعت و معدن با حضور مدیران، خبرنگاران، اساتید دانشگاه و فعالان اقتصادی از پوستر نخستین نمایشگاه عکس «صنعت در کردستان» رونمایی می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: این نمایشگاه با همراهی جامعه عکاسان خبری کردستان، خانه مطبوعات و رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایام هفته خبرنگار برگزار می شود.

عبدالملکی بیان کرد: در کنار معرفی ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، معدنی و تجاری کردستان، در این نمایشگاه چالش های رشد تولید و موانع توسعه استان نیز با استفاده از زبان هنر مطرح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha