۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85158881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام کشف شد

۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85158881
۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام کشف شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: راه اندازی مراکز نگهداری معتادین ماده ۱۶ در استان بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال سلمانی روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام، اظهار کرد: یکی از مهمترین فعالیت های دستگاه انتظامی استان در سال جاری مبارزه جدی با مواد مخدر است که در این راستا ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: امسال بیش از ۲۰۳ خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

سردار سلمانی عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۴۷۰ نفر و امسال ۳۳۸ نفر معتاد متجاهر در استان توسط نیروی انتظامی جمع آوری شده است، طبق بررسی های انجام شده بیشتر سرقت های استان توسط معتادان متجاهر انجام می شود.

وی گفت: با توجه آسیب های معتادان متجاهر و مطالبه مردم، راه اندازی کمپ ماده ۱۶ برای نگهداری این افراد در استان ضروری است، دستگاه انتظامی استان در صورت راه اندازی این مرکز همکاری لازم برای نظم و امنیت آن انجام خواهد داد.

۷۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان ایلام کشف شد

سردار سلمانی بیان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر در استان بانک اطلاعاتی قاچاقچیان مواد مخدر تشکیل شده است، ضمن اینکه با خرده فروشان مواد مخدر نیز برخورد جدی خواهد شد.

وی یادآور شد: پاکسازی پارک ها و محله ها در قالب طرح های امنیت اجتماعی جزو اولویت های دستگاه های انتظامی است که این در سال جاری نیز در چند نوبت این کار انجام شده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: یکی از مهمترین مسائل در بحث مواد مخدر قوانین سخت گیرانه در کشور عراق برای مواد مخدر است، حتما زائرانی که از مرز مهران خارج می شوند به این مسئله توجه کنند.

سردار سلمانی اضافه کرد: حمل یک گرم مواد مخدر در کشور عراق ۲ سال حبس دارد، برای مواد مخدر صنعتی نیز میزان برخوردها و حبس طولانی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: قوانین کشور عراق در خصوص حمل مواد مخدر بسیار سخت گیرانه است و متاسفانه عده ای بدون توجه به این قواعد با حمل مواد مخدر در این کشور، به حبس محکوم شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha