۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85159040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جذب ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن زنجان هدفگذاری شد

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سالجاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن این استان هدف‌گذاری شده است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی‌منفرد شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح و بازگشت به تولید یک واحد صنعتی نساجی افزود: بخشی از این هدف‌گذاری در قالب احیای واحدهای راکد از طریق سرمایه گذاری‌های جدید دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن زمانبر است، برای تحقق این حجم از سرمایه‌گذاری باید از روش‌های میان مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بهره بگیریم.

به گزارش ایرنا، واحد تولید الیاف پلی استر در استان زنجان بعد از گذشت ۱۲ سال از تعطیلی با حضور سرمایه‌گذاران جدید احیا و به چرخه تولید بازگشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی مجدد واحد تولید الیاف پلی استر، اظهار داشت: ما در استان با کمبود تولید پلی‌استر مواجه بودیم و تولیدات این واحد در راستای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نساجی استان است.

گلشنی افزود: فاز اول این واحد با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۶۰ نفر و تولید روزانه ۱۰ تن پلی‌استر راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود فاز دوم این مجموعه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha