کارگاه تعمیر کولر نیازمندان برای نخستین بار در اهواز راه‌اندازی شد

اهواز - ایرنا - کارگاه تعمیر کولر نیازمندان در گرمای خوزستان، برای نخستین بار در کشور به همت گروه‌های جهادی در اهواز راه‌اندازی شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از کارگاه جهادی تعمیرات کولر نیازمندان، اشتغال زایی و مهارت آموزی اهواز که برای نخستین بار به صورت جهادی در سطح کشور اجرایی شده دیدن کرد.

بنا به اعلام روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، طرح جهادی اشتغال زایی و مهارت آموزی در اهواز برای چهارمین سال متوالی توسط گروه‌های جهادی وابسته به بسیج سازندگی (گروه جهادی شهید فرجوانی و زینبیون) اجرایی شده است.

طرح تعمیر کولر نیازمندان، به منظور محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان خوزستانی ، با ابتکار جهادگران بسیجی، در تابستان امسال در ۲ مرحله در حال اجرا است.

این گزارش حاکیست: مرحله نخست این طرح همزمان با ایام دهه کرامت و مرحله دوم برای نخستین بار در سطح کشور به صورت همزمان با مهارت آموزی با هدف اشتغال آفرینی به ۲۳ نفر از فراگیران و تعمیرات کولر نیازمندان در ایام دهه ولایت در حال اجرا است.

از اهداف این طرح ابتکاری ، تشکیل تیم‌های جهادی مردمی برای تعمیر کولر نیازمندان بود که پس از طی دوره‌های متمرکز و برنامه‌های مستمر و دریافت مدرک مهارت از فنی و حرفه‌ای، در قالب پویش آخر هفته‌های امام رضایی در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر اهواز اجرا شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان پیش از این اعلام کرده بود: سه هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در استان خوزستان فعال و مشغول خدمات دهی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha