۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85159448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۷۰ درصد بدهی‌های ۱۰ ساله میراث فرهنگی بوشهر در دولت سیزدهم

بوشهر- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: با درایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان، تا کنون ۷۰ درصد از بدهی‌های سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ را با پیگیری‌های مکرر از منابع استانی و ملی تسویه کرده و مابقی مطالبات در دست پرداخت است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل سجادی منش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم، شاهد مطالبات وسیع پیمانکاران به سازمان میراث فرهنگی استان بودیم که در گام‌های نخست، پیگیری تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات عقب افتاده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکنون بخش عمده‌ای از بدهی های ۱۰ ساله این سازمان که مربوط به دولت‌های گذشته بوده پرداخت شده و روند پرداخت سایر مطالبات نیز در مسیر اجرایی شدن است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تصریح کرد: در روز گذشته شاهد مراجعه یکی از پیمانکاران برای دریافت آنی طلب پنج میلیارد تومانی از این سازمان بودیم که پیش از این با مراجعه به مرجع قضائی اقدام به شکایت و اخذ رأی کرده بود.

سجادی‌منش ادامه داد: طلب این پیمانکار مربوط به سنوات گذشته بوده و با درک وضعیت نامبرده، اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی و در مسیر پرداخت قرار گرفته بود

وی ادامه داد: با مذاکره با نامبرده و اقناع انجام شده، به زودی طلب وی نیز پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر یادآور شد: روز گذشته یکی از سایت‌های خبری استان اقدام به انتشار مطالب ناصحیح در خصوص اقدام به خروج تجهیزات این سازمان به جای طلب توسط پیمانکار کرده بود که چنین ادعایی صحت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha