پولادگر: انتخابات ژیمناستیک هنوز باطل نشده است/ به موضوع بیرانوند ورود نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بیمه جامع ورزشکاران باید خیلی زودتر از این‌ها رخ می‌داد؛ چون صنعت بیمه دیروز و امروز اختراع نشده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی بیمه جامع ورزشکاران گفت: این اتفاق باید خیلی زودتر از این‌ها رخ می داد؛ چون صنعت بیمه دیروز و امروز اختراع نشده است منتهی خیلی وقت‌ها کارها باقی می‌ماند چون اراده ای برای انجام نیست.

وی افزود: همه‌ می دانیم هم ظرفیت های زیادی در بیمه وجود دارد و هم ظرفیت‌های زیادی در ورزش است که بیمه به آن بی توجه بوده است‌. این اتفاقات که با دستور رهبر و پیگیری رییس جمهور و اقدام وزیر ورزش انجام شد، اتفاق مبارکی است. این نوید را می‌دهم که این ابتدای راه است و تاکید رئیس جمهور بر این بود که در تمام ابعاد از ورزشکاران و مدال آوران و پیشکسوتان که وجودشان باعث مباهات است، حمایت شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توافقات بین وزارت ورزش و وزارت مسکن و شهرسازی طرح‌های زیادی را پیش خواهیم بود. امیدوارم آنچه تا امروز عقب افتاده را جبران کنیم. صنعت بیمه یک صنعت بزرگ است و قطعا این روند در سال های آینده با تنوع و حمایت بیشتر پیش خواهد رفت و این شرایط را خواهیم داشت که قهرمانان خدمات بیشتری دریافت کنند.

پولادگر در واکنش به این موضوع که وزارت ورزش مانع از عقد قرارداد بیرانوند با استقلال شده گفت: اطلاعی ندارم. وزارت ورزش در این موضوع ورود نمی‌کند. نقل و انتقال مربوط به باشگاه است. باشگاه باید سقف را رعایت کنند به خصوص باشگاه‌های پایتخت و باید دستورالعمل فدراسیون را رعایت کنند.

وی در خصوص بودجه فدراسیون‌ها عنوان کرد: روز گذشته ۱۳۰ میلیارد بین فدراسیون ها تقسیم شد و فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند حمایت‌ می شوند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که پرداخت بودجه فدراسیون‌ها دیر شده، گفت: پرداخت‌ها دیر نشده و این حمایت از سال گذشته انجام شد و اولین سالی بود که فدراسیون‌ها صددرصد بودجه‌شان و حتی بیش از آن را دریافت کردند.

پولادگر در واکنش به لفو مجمع بیلیارد به دلیل اعلام درهنگام تایید صلاحیت‌ها و عدم اطلاع کاندیداهای بولینگ از  وضعیت تایید صلاحیت‌شان عنوان کرد: کاندیداها می دانستند وگرنه نمی‌آمدند. اتفاقی افتاد این بود که اعضای مجمع ترک کردن و مجمع از رسمیت افتاد و ۱۵ روز دیگر تکرار می شود.

وی دریاره ابطال انتخابات  ژیمناستیک و برگزاری مجدد آن گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده و بررسی می کنیم تا بدون تنش‌ها کار پیش برود. هنوز تصمیمی نگرفتیم.

پولادگر درباره اینکه آخرین جلسه ستاد عالی بازی ها چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: هفته آینده آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌هاست و لیست نهایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha