فرماندار تایباد: فعالیتهای خبرگزاری ایرنا رویکردها به مناطق مرزی را تغییر داده است

مشهد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: فعالیتهای خبرگزاریها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی، رویکردها را به مناطق مرزی مانند شهرستان تایباد تغییر داده و در روند توسعه این مناطق تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دونده روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: خبرگزاری ایرنا به درستی در فضای رقابتی دنیای رسانه عمل کرده و وظایف خبری خویش را به خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان تایباد ادامه داد: این شهرستان ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و وجود مرز دوغارون وضعیت راهبردی تایباد را بیش از پیش دارای اهمیت کرده همچنین به لحاظ کشاورزی دارای منابعی غنی است.

فرماندار تایباد گفت: ظرفیت های اقتصادی این شهرستان از مواردی است که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است که امید است این خلاها با جریان های خبری توسط ایرنا درست پر شود.

فرماندار تایباد: فعالیتهای خبرگزاری ایرنا رویکردها به مناطق مرزی را تغییر داده است

مقدمات ایجاد دفتر مردمی ایرنا در شهرستان تایباد فراهم شده است

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد نیز در این دیدار گفت: مقدمات ایجاد دفتر مردمی ایرنا در شهرستان تایباد فراهم شده است.

حسینعلی راشکی افزود: هم اکنون اهتمام خبرگزاری ایرنا به نقاط مرزی بیش از گذشته است و تلاش دارد با پوشش کامل خبری، نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشد.

فرماندار تایباد در این دیدار قول مساعد داد تا در سریع ترین زمان دفتر مردمی ایرنا در این شهرستان مرزی راه اندازی شود.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است و فاصله ۲۰ کیلومتری با مرز کشور افغانستان دارد.

گمرک و پایانه مرزی دوغارون در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد، ۲۵۰ کیلومتری مشهد و همجوار با کشور افغانستان یکی از پنج گمرک برتر کشور محسوب که از اهمیت بالایی برخوردار است.

خراسان رضوی از سمت شرق، ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و شهرستانهای صالح آباد، تربت‌جام، تایباد و خواف این استان در جوار مرز مشترک با افغانستان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha