۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85159768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۶ هزار تن آرد در استان زنجان توزیع شد

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85159768
بیش از ۳۶ هزار تن آرد در استان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۳۶ هزار و ۲۰۷ تن آرد طی سه ماهه نخست سال جاری میان واحدهای خبازی، صنف، صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان توزیع شد.

ولی الله زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی است، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع ۲، نوع ۶، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین می شود و به دست نانوایان و مردم زنجان می رسد.

وی با بیان اینکه ۴۰۷ تن آرد خام روستایی در سه ماهه اول سال جاری توزیع شده است، یادآور شد: این میزان آرد برای بیش از ۸۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۱ هزار نفر در سطح استان تامین و توزیع شده است.

زمانی با بیان اینکه بیش از هفت هزار و ۸۰۰ تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان به کارخانجات آردسازی برای تولید آرد تحویل داده می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود که یک بخش آن، نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی است و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد را شامل می شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha