۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85159886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85159886
ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

تهران - ایرنا – نظامیان صهیونیست با پشتیبانی کامل بمب افکن های این رژیم از بامداد دیروز (دوشنبه) یورش همه جانبه ای را از چند محور به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری آغاز کرده اند که تا این لحظه نیز ادامه دارد، اما در این بین مقاومت رزمندگان فلسطینی با متجاوزان بسیار دیدنی است به حدی که ارتش رژیم صهیونیستی آماده پذیرش شکستی دیگر است.

ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

به گزارش ایرنا، در حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین که از دیروز آغاز شده، تاکنون ۱۱ فلسطینی شهید و ۱۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده اند که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است، حملاتی که تا این ساعت نیز ادامه دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و پس از آغاز حمله همه جانبه به جنین مدعی شده بود که نظامیان این رژیم عملیات محدودی با نام «خانه و باغچه» را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کرده اند که ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مقاومت فلسطینی است. سخنانی که پوچ بودن آن با ادامه عملیات صهیونیست ها روشن شد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی با آغاز یورش به جنین، خانه ها و مساجد این شهر را هدف قرار دادند و یکی از جنایات نظامیان صهیونیست در یورش به جنین و اردوگاه آن، تخریب آسفالت خیابان های این شهر و اردوگاه آن با بولدوزرها و لودرها می باشد که در حمایت نظامیان صهیونیست چند خیابان جنین را تخریب کردند و به چندین خودرو نیز آسیب های فراوان رساندند.

در مقابل، تصاویر و ویدئوهای منتشر شده و گزارش ها نشان می دهد که مبارزان فلسطینی اقدام به منفجر کردن بمب در مسیر خودروهای نظامی و بولدوزرهای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی می کنند.

مرحله دوم یورش صهیونیست ها امروز با بمباران منطقه "الدمج" در اردوگاه جنین آغاز شد و خبرها حاکی از آن است که همزمان با این بمباران، درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست نیز شدت یافته است.

اشغالگران اسرائیلی وقتی از مقابله با رزمندگان مقاومت مستاصل شدند، اقدام به جنایتی دیگر کردند، از همین رو ده‌ها خانواده فلسطینی در اردوگاه جنین از ترس ادامه حملات هوایی دشمن صهیونیستی، خانه‌های خود را ترک کرده و به بیمارستان‌های این شهر پناه برده‌اند ولی به دلیل خوی جنایتکاران سران تل آویو احتمال هدف قرار گرفتن این مراکز نیز وجود دارد.

صهیونیست‌ها در ادامه اقدامات ضد انسانی خود، دوشنبه شب به بیمارستان دولتی شهر جنین حمله کردند و در جریان آن ورودی این بیمارستان تخریب شد و بولدوزرها رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان این رژیم ورودی این بیمارستان را در میان شلیک گازهای اشک آور به سوی فلسطینیان تخریب کردند.

حجم بمباران های مناطق مسکونی جنین از سوی رژیم صهیونیستی آنقدر زیاد است که هلال احمر فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد که نزدیک به ۵۰۰ خانواده فلسطینی شامل ۳ هزار نفر را از اردوگاه جنین خارج کرده است.

منابع فلسطینی نیز تاکید کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی درصدد تخلیه کامل اردوگاه جنین از فلسطینیان است تا گروه‌های مقاومت را در این اردوگاه به طور گسترده بمباران کند.

ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

حمله به جنین با چراغ سبز واشنگتن

جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در جنین همانند دیگر جنایات این رژیم با چراغ سبز سران واشنگتن انجام شده و این در حالی است که هم اکنون رابطه کاخ سفید با بنیامین نتانیاهو همانند دوران "دونالد ترامپ" گرم نیست.

خبرگزاری فلسطینی سما اعلام کرده که، رژیم صهیونیستی قصد انجام عملیات نظامی در جنین را به واشنگتن اعلام کرده بود و سران واشنگتن از عملیات نظامی صهیونیست ها در جنین مطلع بودند.

یک مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید در حمایت از تجاوز و جنایات آشکار صهیونیست ها در جنین اعلام کرد که «واشنگتن از امنیت و حق! اسرائیل برای دفاع از مردمش در برابر حماس، جهاد اسلامی فلسطین و سایر گروه های مقاومت حمایت می کند».

ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

روی دیگر نبرد جنین/صهیونیست ها منتظر شکستی دیگر

در دو روز گذشته و با آغاز تهاجم همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین، گروه های مقاومت نیز با اتحاد بسیار خوب وارد میدان شده و اقدام به دفاع از مردم جنین و اردوگاه آن کرده اند.

اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه با درخواست از تمام گروههای مبارز فلسطینی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری بر اتحاد و همبستگی فلسطینیان برای مقابله با دشمن صهیونیستی تاکید و اعلام کرده که نیروهای مقاومت در تمامی میدان های نبرد اجازه نخواهند داد که دشمن صهیونیستی به مردم جنین تعرض کند.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرده که شماری از نظامیان متجاوز و اشغالگر صهونیستی در حالی که از طریق یک خانه در جنین قصد پیشروی به سوی مواضع رزمندگان مقاومت را داشتند، طی یک هماهنگی دقیق بین نیروهای فلسطینی گرفتار کمین شدند و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

بیانیه گردان‌های القسام تاکید دارد: ما ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل را به چالش می‌کشیم تا تلفات خود را اعم از کشته و مجروح اعلام کند، ضمن آنکه رزمندگان اردوگاه جنین از آغاز این تجاوز چهار پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.

رسانه‌های فلسطینی هم اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه و شهر جنین و درگیری رزمندگان مقاومت با آنها، شماری از نظامیان این رژیم کشته یا زخمی شدند.

انتشار این خبر در حالی است که منابع صهیونیستی به دلیل حفظ روحیه نظامیان اسرائیلی تا این ساعت از میزان تلفات جانی و مالی وارده به ارتش این رژیم در اردوگاه جنین خبری منتشر نکرده‌اند، اما رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند که در پی مقابله رزمندگان مقاومت با متجاوزان صهیونیست تلفات سنگینی به آنها وارد شده است.

یکی از اسناد این خبر (تلفات سنگین نظامیان صهیونیست)، ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی می باشد که یک بالگرد رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که درحال نقل و انتقال کشته ها و زخمی های درگیری در اردوگاه جنین به بیمارستان صهیونیستی «ههیمک» در شهر العفوله در سرزمین های اشغالی است.

گردان‌های القدس جنین نیز اعلام کرد: در پاسخ به تجاوزات ادامه دار ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، رزمندگان گردان های قدس ضربات بی‌نظیری به صفوف نظامیان ارتش رژیم اشغالگر وارد کرده اند.

گردان‌های القدس جنین با اشاره به اینکه در جریان این درگیری ضربات سنگینی به ادوات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل وارد شده است، افزوده، رزمندگان ما توانستند با به کارگیری تعدادی از راکت‌های «طارق ۱» که برای اولین بار وارد خدمت شد، یک جیپ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کنند که منجر به کشته یا زخمی شدن همه سرنشینان آن شد.

در این پیوند گردان‌های عزالدین القسام هم طی بیانیه ای در اردوگاه جنین اعلام کرد که رزمندگان ما از همه گروه‌های فلسطینی در محله های مختلف اردوگاه جنین در حال مقابله با ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هستند و بصورت مستقیم تلفات سنگینی را به آن‌ها وارد کرده اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه ای با تاکید بر این که مسئولیت کامل حملات نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده دشمن صهیونیستی است، اعلام کرد، دشمن هرگز نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد و جنین هرگز تسلیم نخواهد شد.

جهاد اسلامی افزوده است: ما با دشمن مقابله خواهیم کرد و همه گزینه‌ها برای ضربه زدن به آن در پاسخ به تجاوزاتش به جنین در دستورکار قرار دارد.

جنبش حماس نیز تاکید کرده که تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به جنین به اهداف خود نمی‌رسد و دشمن صهیونیستی شکست می خورد.

حماس افزوده است: مسئولیت کامل حمله نظامیان صهیونیست به جنین بر عهده کابینه افراطی و فاشیستی دشمن صهیونیستی و در رأس آن بنیامین نتانیاهو جنایتکار است.

این جنبش فلسطینی همچنین تاکید کرده است که رژیم اشغالگر توانایی مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی را نخواهد داشت و مردم فلسطین به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد: تجاوزات صهیونیست‌ها به جنین و جنایات اشغالگران تنها باعث افزایش عزم و پایداری مردم ما برای ادامه مقاومت خواهد شد.

این گروه فلسطینی همچنین از مردم فلسطین در تمام روستاها و شهرهای همجوار جنین خواسته تا برای مقابله با این تجاوز تروریستی با اهالی این شهر متحد شوند.

"منذر الحایک" سخنگوی جنبش فتح نیز از مقابله مردم جنین با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی استقبال و اعلام کرد: رژیم اشغالگر در این توهم است که می‌تواند روح مبارزه را با وحشت و هجوم به اردوگاه‌های فلسطینی از بین ببرد.

سخنگوی جنبش فتح افزود: ما از مردم خود می‌خواهیم که احتیاط کنند و مراقب باشند، زیرا دشمن فریبکار است و هدفش کشتار، تخریب و خرابکاری است.

گروه مقاومت "عرین الاسود" (بیشه شیران) هم اعلام کرد که از بامداد دوشنبه برای نبرد درکنار دیگر گروه های مقاومت وارد اردوگاه جنین شده است.

این گروه مقاومت از همه کسانی که سلاح در اختیار دارند و نمی توانند خود را به جنین برسانند خواست، در هرجایی حضور دارند، با اشغالگران درگیر شوند.

این گروه با بیان اینکه جنین را تنها نمی گذاریم، از همه فلسطینی ها در داخل و خارج این کشور خواست برای پشتیبانی از شهر و اردوگاه جنین وارد میدان شوند.

گروه عرین الاسود(بیشه شیران) از شهروندان فلسطینی در سراسر خاک فلسطین از کرانه باختری، قدس تا غزه و همه اردوگاه های فلسطینی نشین در خارج از سرزمین فلسطین خواست ساعت ۱۹ امروز به خاطر جنین، شهدا و مجروحان وارد خیابان ها و میدان های مقابله با صهیونیست ها شوند.

این گروه از شهروندان فلسطینی خواست برای کاهش فشار بر رزمندگان در شهر و اردوگاه جنین، مسیرهای عبور شهرک نشین های صهیونیست و مسیرهای تدارکاتی آن ها را مسدود کنند.

پاسخ محکم رزمندگان مقاومت به نظامیان صهیونیست و اتحاد مستحکم آنها با واکنش «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مواجه شده و وی در توئیتی در این باره نوشته است: ما با دقت تحرکات فلسطینیان را تحت نظر داریم و برای هر سناریویی آماده هستیم.

این مقام صهیونیست با تغییر جای «جلاد» و «قربانی» و با ابراز نگرانی از پاسخ رزمندگان مقاومت گفت: کسانی که به اسرائیلی‌ها آسیب بزنند هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

نبرد جانانه رزمندگان مقاومت در جنین نشان می دهد که شکستی دیگر در انتظار ارتش رژیم صهیونیستی می باشد و این ارتش در زمانی کوتاه از اردوگاه جنین فرار خواهد کرد.

ارتش اسراییل منتظر شکستی دیگر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha