۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85159907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ هزار و ۶۹۵ داوطلب زنجانی در کنکور سراسری رقابت می‌کنند

زنجان - ایرنا - رئیس دانشگاه زنجان گفت: ۱۴ هزار و ۶۹۵ داوطلب از استان در کنکور سراسری در پنج حوزه رقابت می‌کنند.

جلال بازرگان روز سه‌شنبه در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال کنکور سراسرس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در پنج رشته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته، کنکور سراسری در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به آمار تفکیکی شرکت کنندگان زنجانی در کنکور سراسری، افزود: در آزمون گروه ریاضی یک هزار و ۵۲۱ نفر، در آزمون گروه تجربی ۶ هزار و ۴۶۰ داوطلب، در آزمون گروه علوم انسانی چهار هزار و ۲۵۹ نفر، در آزمون گروه هنر ۶۹۰ نفر و در آزمون زبان یک هزار و ۲۶۵ داوطلب حضور خواهند داشت.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی صبح ۱۴ تیر، گروه هنر بعدازظهر ۱۴ تیر، گروه علوم تجربی صبح ۱۵ تیر و گروه زبان در بعداز ظهر ۱۵ تیر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ برگزار می شود.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha