۳۵ میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تخصیص یافت

بجنورد-ایرنا: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۵ میلیارد تومان اعتبار سفر دولت به استان برای عمران شهرک‌های صنعتی استان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نوایی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: در سفر دولت به استان ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت ها و عمران شهرک های صنعتی استان مصوب شد که ۳۵۰ میلیارد تومان از این رقم برای ایجاد زیرساخت پست برق است.

وی با اشاره به دغدغه های واحدهای تولیدی برای تامین برق گفت: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان برای فعالیت خود نیاز به ۲۰۰ مگاوات برق دارند که ۱۰۰ مگاوات تامین شده است و ۱۰۰ مگاوات برق دیگر نیز باید تامین شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: با اقدامات انجام شده تا پایان امسال ۵۰ مگاوات برق مورد نیاز تامین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واگذاری زمین به واحدهای صنعتی گفت: پارسال ۵۵۰ هزار متر مربع زمین به سرمایه گذاران واگذار شد و این رقم در بهار امسال پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت دارای ۹ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

در نواحی و شهرک های صنعتی این استان ۳۲۷ واحد صنعتی جواز بهره برداری دارند که میزان اشتغالزایی آن ها چهار هزار و ۹۱۱ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha