رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه: جنایات اسرائیل تحت حمایت آمریکا ادامه دارد

تهران- ایرنا- فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با انتقاد شدید از سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین گفت: جنایات در سرزمین های اشغالی تحت حمایت آمریکا ادامه دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از تارنمای خبر. ۷ ترکیه، فرزند نجم الدین اربکان نخست وزیر اسلام‌گرای فقید ترکیه افزود: حمایت آمریکا از اشغالگران موجب تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه شهر جنین در کرانه باختری شده است.

وی حملات رژیم صهیونیستی به کمپ آوارگان جنین را خلاف قوانین بین المللی عنوان کرد و ادامه داد: حملات هوایی، زمینی و موشکی رژیم اشغالگر اسرائیل به کمپ آوارگان جنین و گسترش ساخت شهرک های غیرقانونی در مناطق اشغالی در فضای بی تفاوتی جهانی ادامه یافته است.

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه، اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را خلاف قانون و یک جنایت آشکار خواند و بیان کرد: سازمان‌های بین‌المللی که مسوولیت حمایت از حقوق فلسطینی ها را برعهده دارند، هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند و همه آنها مظهر استاندارد دوگانه هستند.

وی شورای امنیت سازمان ملل و آمریکا را شریک قتل عام رژیم اسرائیل در جنین خواند و هدف از پروژه‌های بزرگ شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در مناطق قدس شرقی و کرانه باختری را جداسازی کرانه باختری از بیت المقدس عنوان کرد.

اربکان با بیان اینکه رژیم اسرائیل با سیاست‌های خشونت آمیز خود در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس به طور غیرقانونی به شهرک سازی پرداخته است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها با ادامه اشغالگری و جنایت خود در اردوگاه جنین، علاوه بر نقض حقوق بین الملل، در حال یک اقدام جنایتکارانه هستند.

وی گفت: حزب دوباره رفاه حملات رژیم اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین را به شدت محکوم کرده و از مقامات مجامع جهانی می خواند تا هر چه سریعتر برای جلوگیری از ادامه جنایت آنها اقدام کنند.

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه اضافه کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل در تلاش برای تصرف کامل قدس شرقی و کرانه باختری است و هر روز حمله جدیدی به فلسطینی‌ها که در پشت دیوارهای انزوا گیر افتاده و از یکدیگر جدا شده‌اند، انجام می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha