۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85160235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : البرز نیازمند ۱۵۰۰ مدرسه جدید است

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳
کد خبر: 85160235
استاندار : البرز  نیازمند ۱۵۰۰ مدرسه جدید است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: برای اینکه تمام مدارس استان یک شیفته شوند به یک هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز است که تامین آن با همراهی خیرین امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی" سه شنبه شب در نشست با خیرین استان البرز افزود:  ساخت ۱۰۰ مدرسه در مرحله نخست در دستور کار قرار گرفت که اکنون نیمی از آن تکمیل شده و باقی نیز به سرعت در حال ساخت است.

استاندار البرز گفت: ۱۰۰ مدرسه دیگر در مرحله دوم در برنامه قرار دارد و درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

وی افزود: نهضت ساخت اماکن ورزشی در محله ها و مدارس نیز در البرز شکل گرفته از این رو نیازمند هم افزایی خیرین در این زمینه هستیم.

عبداللهی عنوان کرد: بسترهای بسیاری برای تحقق مسوولیت های اجتماعی فعالان اقتصادی و خیرین در استان وجود دارد که بی تردید آثار و برکات این اقدامات در زندگی خیرین متجلی خواهد شد.

استاندار : البرز به هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز دارد

وی ضعف در زیرساخت های استان را مورد اشاره قرار داد و همراهی خیرین برای جبران عقب ماندگی در سرانه ها را تعیین کننده و بسیار مهم برشمرد.

استاندار البرز گفت: ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی نیز از جمله مواردی است که خیرین استان ورود بسیار خوبی به آن داشته اند.

عبداللهی افزود: با همت خیرین البرزی ۷۰۰ سری جهیزیه برای جوانان در آستانه ازدواج تهیه می شود و باب جدیدی از همراهی خیرین در مسیر توسعه و توانمند سازی نیازمندان و محله های محروم استان باز شد.

در پایان نشست استاندار البرز با خیرین از ۲۰۰ خیر با اهدای لوح تقدیر شد و ۳۰ خیر لوح تقدیر خود را از دستان استاندار البرز دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha