۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85160429
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه- ایرنا- «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در حکمی «رامین الماسی» را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش ایرنا در متن این حکم آمده است: شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه‌های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی، حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونین، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما می باشد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این حکم انتصاب همچنین آورده است: امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد بالادستی، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و موثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیردولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکل‌های نخبگانی به خصوص زنان و جوان در قالب های هیات های اندیشه ورز، و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان، نسبت به شکوفایی و قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی- فرهنگی استان کرمانشاه اقدام نمائید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

«رامین الماسی» از نیروهای بومی استان کرمانشاه دارای مدرک فوق لیسانس زلزله و لیسانس مهندسی عمران و ۲۲ سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و پیش از این نیز معاون مسکن و ساختمان اداره کل استان بود.

پیش از این «مهرداد آهکی» مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha