برنامه‌های اوقات فراغت باید با محوریت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در ایام تابستان باید با محوریت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و در راستای تقویت روحیه دین باوری و تقویت کانون خانواده‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت قصرشیرین افزود: با توجه به اینکه شهرستان مرزی قصرشیرین چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز دارد از این رو باید دستگاه های فرهنگی و به‌ خصوص آموزش و پرورش برای ایام فراغت این دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

وی اظهار کرد: برای ایام تابستان ۱۸ کلاس فرهنگی و هنری و قرآنی به استعداد ۴۰۰ نفر در ۲ پایگاه در مجتنع فرهنگی و هنری اندیشه در حال برگزاری است که علاوه بر این دیگر ادارات و مساجد در سطح شهر و روستا نیز نسبت به برگزاری کلاس های اوقات فراغت اقدام می کنند.

وی همچنین از برگزاری کلاس های مهارت آموزی در زمینه های برق ساختمان، خیاطی، در راستای ایفای نقش موثر در هدایت تحصیلی دانش آموزان توسط فنی و حرفه ای خبر داد.

امام‌جمعه قصرشیرین نیز بر برنامه ریزی مناسب برای هدایت فکری جوانان و نوجوانان با محوریت ورزش، مهارت آموزی و تقویت فکری آن ها به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی با فعالیت جهادی تاکید کرد.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مساجد باید به کارکرد و نقش محوری خود برگردند و برای این‌ مهم باید همه متولیان به سهم خود تلاش کنند.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مناطق حاشیه شهر نیازمند توجه و اجرای برنامه های مناسب هستند تا در آینده دچار آسیب نشوند و از این رو ما هرکس به سهم خود برای هدایت فکری و تقویت مهارت در این قشر باید تلاش کند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نقر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha