معرفی ظرفیت‌های بوشهر نیازمند تولید محتوای خلاقانه است

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت‌های فراگیر رسانه ملی در تولید محتوای خلاقانه برای معرفی قابلیت‌های استان به ویژه در حوزه صنعت ضروری است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اظهار کرد: نقش ویژه صدا و سیما در آگاهی بخشی به عموم جامعه، جهاد تبیین و تعامل با مجموعه صنعت به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان امری مهم و ضروری است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر می‌تواند جایگاه ممتاز صنعت و دستاوردهای عظیم در حوزه صنایع را به مردم معرفی و اطلاع رسانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: با توجه به حضور کارگران از اقوام و استان‌های مختلف در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی می‌توان با یک برنامه‌ریزی راهبردی وحدت و انسجام میان همه اقوام را در زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت علمی و صنعتی با تولید برنامه‌های مردمی و مستند به جامعه ارائه کرد.

پورات گفت: تحقق کامل انتظارات و اهداف مستلزم پشتیبانی همه جانبه از صدا و سیما به عنوان رسانه ملی است و در این حوزه با تعاملی که وجود دارد، زیرساخت‌های مورد نیاز باید به روز رسانی شود تا محصولات و تولیدات این سازمان از حیث کمّی و کیفی ارتقا یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: انعکاس حجم عظیم دست آورده‌ها در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مستلزم حضور دائمی و نماینده صدا و سیما است که در اسرع وقت بایستی با همکاری منطقه ویژه پارس نماینده‌ای از صدا و سیمای مرکز حضور یابد و به روند تولیدات سرعت داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha