۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85160664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ویژه نظارت بر نانوایی های طالقان اجرا شد 

۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85160664
طرح ویژه نظارت بر نانوایی های طالقان اجرا شد 

کرج - ایرنا - فرماندار طالقان از اجرای طرح ویژه نظارت بر نانوایی های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی مهدوی" روز چهارشنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان طالقان افزود: در اجرای این طرح سه نانوایی متخلف اخطار تعطیلی دریافت کرده و جریمه شدند.

وی بیان کرد: ارایه نان با کیفیت و مطلوب به شهروندان مهمترین وظیفه نانوایی ها است بنابراین برای تحقق این مهم ضمن تشدید بازرسی‌ ‌های نظارتی از این واحدها، با متخلفان بشدت برخورد می شود.

مهدوی تاکید کرد: فرمانداری و دستگاه های مرتبط شهرستان برای جلب رضایت مردم با واحدهای نانوایی که در پخت نان کم کاری، کم فروشی و تخلف می کنند، برخورد جدی خواهند کرد.

طرح ویژه نظارت بر نانوایی های طالقان اجرا شد 

وی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با نانوایی های متخلف جدی خواهد بود، افزود: هیچگونه مشکل یا کمبودی درخصوص تخصیص آرد به نانوایی ها وجود ندارد و با هرگونه کم فروشی نان و فروش آرد یارانه ای توسط نانوایی ها برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار طالقان بیان کرد: با خبازانی که قصد دور زدن قانون را دارند هیچ گونه ملاحظه‌ای نخواهد شد و در صورت تخلف و تکرار آن به مراجعه قضایی معرفی می‌شوند.

وی یادآورشد: در این طرح ویژه رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب ، توسط متصدیان نانوایی ها، مورد ارزیابی بازرسان قرار می گیرد.

استان البرز دارای سه هزار نانوایی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha